dimecres, 20 de gener del 2010

A serious Man

No tenia la intenció d'anar-la veure, volia veure How About You, però a darrera hora el meu germà ha volgut canviar de peli, i hem anat a veure la dels Cohen A serious Man (sense cap referencia previa, val a dir!). Una decepcio, ja no vaig veure la darrera de ells , No Country for old man , amb el Bardem, perquè no me la varen recomanar molt.

I ara acabo de tornar dels Verdi , de veure aquesta darrera pelicula dels Cohen, i haig de dir que es massa histrònica, ironitza i critica molt la vida dels jueus (ens cau potser una mica lluny a nosaltres qu evenim d'una educació catolica) , i a sobre esta sobre-ambientada als anys 50...i amb un tipus bastant borde, tirant a imbècil...

Bè, no m'enrrollo massa ja que no s'ho val : categoria que assigno a la pelicula : prescindible

M'ha quedat pendent How abot you, que si que tinc bones referències !!