dimarts, 13 de febrer del 2007

A proposit de Un Buda




Ahir vaig anar als Verdi a veure Un buda, una peli.lcula argentina que em va agradar molt i que deixa molt ben parat tot el món místic que envolta el budisme. Vaja , que si tot es com a la peli, jo demà m'apunto anar a viure en una comunitat budista.

Sempre he pensat que la trobada interior d'un mateix es una gran fita, que tots ens agradaria en un moment o altre de la nostra vida hi arribarem, per diferents camins, ja sigui per la meditació budista, cristiana, musulmana o una pròpia.

I també el retirar-se "temporalment " a una vida mes tranquil.la de meditació sembla força interessant, i en el meu cas m'agradaria fer-ho sol, no en comunitat, però be , en la varietat esta la riquesa de la humanitat.

Be, i sobre la pel.licula, us comento que va sobre la vida de dos germans que en la seva infància pateixen un trauma personal intens , i mostra com al cap dels anys quin camí ha seguit cada germà per sobreviure en un mon cruel.


Us recomano que la veieu si podeu, us agradarà.

1 comentari:

JANA ha dit...

Jo quan sigui gran vull ser viatgera, i trobar-me a mi mateixa!
una abraçada.