divendres, 31 d’agost del 2007

Torroella 07.07.07

Llegint el post d'avui de la Joana a Llum de dona, he recordat que quan vaig estar a Torroella el passat 07.07.07 vaig fotografia també l'església de Sant Genís , així com el palau que hi ha al costat. Aquí ho teniu:

De dins l'església em va sobtar el color que prenia el llum penjat de l'esquerra amb el sol que entrava per el rosetó central.

















De la façana de l'església em va costar fer la foto per que hi havia cotxes aparcats que la feien molt lletja.

















I del palau que hi ha al costat de l'església, el vaig trobar molt tranquil i acollidor, encara que no vaig gosar passar del pati, per que estaven celebrant una festa.



De l'estada a Torroella aquell cap de setmana ,en tinc un molt bon record. I la data també un xic especial, no ?

1 comentari:

Joana ha dit...

Un conjunt precios i un post igualment encertat!
;)
Hi tornarem l'any que ve?